مجتمع پرورش و فروش طیور فتاح نوین در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد. مجتمع فتاح نوین در زمینی به متراژ ۲۰۰۰ متر مربع در استان گیلان، شهر رودسر و منطقه چینیجان واقع شده است. در حال حاضر در این مجتمع، پرورش و فروش طیور از جمله اردک، تخم اردک، مرغ و تخم مرغ انجام میشود.

این مجتمع در بخش طیور، دارای دو سوله پرورش و نگهداری اردک و مرغ، چندین دستگاه جوجه کشی با قابلیت هچر بیش از ۵۰۰۰ تخم در ماه و  استخر مخصوص اردک ها و … میباشد.

این مجموعه با سرمایه ابتدایی حدود ۳۰۰ میلیون تومان شروع به کار کرد و برای بیش از ۱۵ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی نموده است. در بکارگیری نیروهای این مجتمع سعی بر آن شده است که از نیروهای متخصص و مجرب و متعهد در تمامی مراحل پرورش تا فروش استفاده شود.

پرورش و نگهداری:

تغذیه تمامی طیور پرورش یافته در این مجتمع از ابتدا تا انتهای پرورش آن ها توسط متخصصین مجرب مجموعه ساخته و بررسی میشود. این غذاها از مقوی ترین مکمل هایی که در پرورش طیور میتوان استفاده کرد مانند سویا، آنزیمیت، لیزین و … تولید میشوند. لازم به ذکر است تمامی مراحل پرورش تا رشد طیور زیر نظر برترین متخصصان دامپزشکی کشور میباشد و تمامی محصولات مانند اردک و مرغ به صورت ارگانیک پرورش میابند.

خدمات:

  1. فروش تخم نطفه دار اردک
  2. فروش تخم خوراکی اردک
  3. فروش جوجه اردک یکروزه در نژادهای پکنی، دورگه و محلی
  4. فروش اردک بالغ در نژادهای پکنی، دورگه و محلی
  5. فروش تخم مرغ نطفه دار
  6. فروش تخم مرغ خوراکی
  7. فروش جوجه یکروزه در نژادهای ردایلند، گلپایگان، محلی و دورگه
  8. فروش مرغ و خروس بالغ در نژادهای ردایلند، گلپایگان، محلی و دورگه

خدمات ویژه:

  1. پیش فروش کردن تخم و جوجه های یکروزه اردک و مرغ
  2. تحویل اردک یا مرغ کشتار روز (میتوانید سفارش به طور مثال ۱۰۰۰ اردک یا مرغ کشتار روز دهید.)

لازم به ذکر است تمامی محصولات این مجتمع دارای ضمانت های مربوط به خود میباشد و متخصصان مجموعه به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات پیش از خرید و پس از خرید شما عزیزان خواهند بود. که در این صفحه اطلاعات تماس مجتمع در دسترس میباشد.

اهداف و چشم اندازها:

  1. اشتغال زایی برای جوانان کشور
  2. ورود به دروازه های صادرات دام و طیور
  3. جلوگیری از ایجاد بازارهای کاذب با قیمت های سرسام آور
  4. سهمی در خودکفا شدن کشور در حوزه دام و طیور
  5. ارائه محصولات کاملا ارگانیک به بازار